Mreže podrum esn aplikacija mreža

Objavljeno 06. 08. 2013 | autor Petra

0

5 naprednih značajki poslovne društvene mreže


Potreba za boljom suradnjom i naprednom internom komunikacijom je univerzalna, bez obzira na veličinu tvrtke, industrije ili mjesta u kojem se poduzeće nalazi. Upravo to omogućuju poslovne društvene mreže, koje su već odavno napredovale mnogo dalje od prvog koncepta – „Facebooka za poduzeće“. Osnovne značajke svih poslovnih društvenih mreža uključuju povezivanje suradnika sa statusnim promjenama, pružanje uvida u detaljne profile zaposlenika što omogućuje bolje upoznavanje i pronalaženje kolega, te uključuje mogućnost kreiranja privatnih i sigurnih grupa za diskusiju.

Pošto su kupci sve zahtjevniji, tvrtke sve više teže društvenom umrežavanju poslovanja s ciljem da se posao obavi brže i bolje. Kako bi zadovoljili ta velika očekivanja, poslovne društvene mreže dodaju brojne napredne značajke, te pružaju nove i bolje mogućnosti nego prije.

Kako navodi Mango Apps, najboljih pet naprednih značajki poslovnih društvenih mreža uključuje:

1. Tradicionalne intranet stranice
Tvrtke još uvijek žele sposobnost komunikacije najavama (odozgo prema dolje), politikama i procedurama. One također žele automatski tijek obavljanja posla. Sada kada je poslovna društvena mreža narušila stari sistem zaostalih intranet stranica, tvrtke žele prenijeti najvažnije stavke i podatke sa stare intranet stranice na bolju, novu i aktivniju poslovnu društvenu mrežu. Poslovne društvene mreže pružaju mogućnost da korisnici prilagode intranet stranice, te da se postoji ekran koji ističe nove važne obavijesti, slike, video ili nadolazeće događaje.

2. Formiranje grupa
Najbolje poslovne društvene mreže danas omogućuju tvrtkama stvoriti neograničen broj grupa na mreži. Grupe mogu biti javne, privatne ili tajne. Ako je grupa na primjer javna, zaposlenici se mogu pridružiti grupi ili pratiti grupu kako bi bili obaviješteni o svakom novom statusu i svakoj drugoj objavi vezanoj za grupu. Mrežni administratori mogu svrstati zaposlenike u određene grupe kako bi bili sigurni da dobivaju obavijesti za sve nove objave vezane uz grupu.

3. Upravljanje dokumentima
Poslovne društvene mreže, ne samo da olakšavaju dijeljenje datoteka, nego uključuju i napredne značajke za upravljanje dokumentima kao npr. automatsko ažuriranje dokumenata, upravljanje mogućnosti pristupa datotekama i dozvole od strane korisnika i slično.

4. Upravljanje zadacima (projektima)
Niz pojedinačnih zadataka pretvara vaš plan u stvarnost. Pošto je poslovna društvena mreža središte interne komunikacije, nema smisla da ju napuštate i da za upravljanje zadacima (projektima) koristite neki drugi program.

5. Upravljanje idejama
Nikad se ne zna koji zaposlenik će se pojaviti s novom, velikom idejom. Upravo zbog toga tvrtke žele omogućiti svojim zaposlenicima da „uhvate“ svaku ideju. Uz poslovnu društvenu mrežu, koja omogućava svakom zaposleniku da podijele ideju s kolegama bez obzira na vrijeme i mjesto, to više neće biti problem. Čim se podijeli neka ideja, ona postaje dostupna, a drugi zaposlenici je mogu vidjeti, komentirati i detaljnije razraditi. Ako je ideja dobra, ona se vrlo jednostavno može pretvoriti u projekt.

 


Tagovi: , , , , , , , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑