Mreže online-reputation

Objavljeno 06. 06. 2013 | autor Petra

0

7 korporativnih trendova za 2013. godinu


Leslie Gaines-Ross, glavni strateg u Weber Shandwicku prije nekoliko tjedana je na The Huffington Postu predstavila najnovije korporativne trendove za 2013. godinu., piše Zyncro. Istaknula je da će ti trendovi imati posebnu važnost za reputaciju brandova i poduzeća, pa ih je, upravo zbog toga zanimljivo detaljnije razmotriti. Riječ je o tome da tvrtke moraju brinuti o svojoj internoj komunikaciji koja predstavlja ključ za njihov ugled među zaposlenicima.

7 ključnih trendova koje je istaknula Leslie Gaines-Ross su:

1. Glavni izvršni direktori su glavni nositelji reputacije. Gotovo polovica ugleda tvrtke može se prepisati upravo svom glavnom izvršnom direktoru. S obzirom na to da su izgledi da će tvrtka proći kroz krizu u nekoj fazi vrlo visoki, pravovremen, razuman i iskren odgovor od glavnog izvršnog direktora potaknut će povjerenje i vjerodostojnost.

2. Unutarnji ugled je od temeljne važnosti. Zaposlenici pomažu izgraditi pozitivnu reputaciju kada su predani i zadovoljni organizacijom, a to se događa kada postoji dvosmjerna komunikacija s tvrtkom. S obzirom na utjecaj koji ima na glavnim pokazateljima poslovanja, rad na tim područjima je sve važniji.

3. Reputacijske krize se ne mogu predvidjeti. Kao što Gaines-Ross ističe, tvrtke obično misle da je njihova reputacija nepovratno oštećena. Međutim, većina kriza uzrokovana je od strane same tvrtke koje se mogu otkloniti ako su u skladu s ranim znakovima upozorenja. Iz tog razloga, ove godine će sve više tvrtki iskoristiti najnovije tehnologije kako bi izgradile bolje sustave za upravljanje i smanjenje reputacijskog rizika, kao i za identifikaciju ranjivosti tvrtke.

4. Kvantifikacija ugleda će imati veću važnost. Tvrtke će tražiti više formula za objektivno mjerenje ugleda njihove tvrtke. Međutim, mjerenje ne može pružiti potpuni pogled na višedimenzionalnu prednost, kao što je ugled, koja se temelji na percepciji.

5. Korporativni i ugled brenda biti će nerazdvojni. Gotovo 9 od 10 rukovoditelja vjeruje da je jaka reputacija jednako važna kao i dobar proizvod/brand/usluga. Pronalaženje prave ravnoteže bit će prioritet tvrtki za 2013. godinu.

6. Ugled će biti oblikovan sukladno s društvenim i političkim promjenama. Ugled tvrtke se oblikuje sukladno time što se događa u civilnom društvu i politici. Društveno-politički i organizacijski problemi se spajaju, no ne mogu se predvidjeti za izgradnju i održavanje korporativnog ugleda.

7. Upravljanje ugledom na društvenim mrežama ima sve veću važnost. Tvrtke koje su aktivne na društvenim mrežama, koje uključuju svoje rukovoditelje, zaposlenike, klijente i partnere u razgovore na društvenim mrežama, bit će prepoznate kao novi poslovni lideri. No, IBM-ovo istraživanje iz 2012. godine, koje je provedeno među glavnim izvršnim direktorima iz 64 zemlje i u više od 18 sektora, pokazalo je da samo 16% od njih koristi društvene mreže. Poslovne društvene mreže mogu biti vrlo korisne za organizacije koje se odluče za inovacije i provedbu alata za upravljanje znanja.


Tagovi: , , , , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑