Mreže poslovna društvena mreža

Objavljeno 31. 05. 2013 | autor Petra

0

Kako mjeriti uspjeh uvođenja poslovne društvene mreže


Najvažniji dio uspješne implementacije su, naravno, alati za mjerenje uspjeha. Uspjeh se ne može mjeriti na temelju činjenica „da li nešto radi?“ ili „osjećamo li se bolje povezani?“ Richard Hughes je napisao odličan blog o 10 stvari koje treba mjeriti za vrijeme usvajanja poslovne društvene mreže. MangoApps ističe samo neke od njih, koje smatra najvažnijim.

Postotak aktivnih korisnika na poslovnim društvenim mrežama.
Dobar pokazatelj bilo kojeg softvera je broj ljudi koji ga svakodnevno koristi. Postotak prijava korisnika u početku može biti vrlo visok (zbog poziva da se prijave na mrežu), a kasnije počne opadati. Ako dođe do toga, provjerite da li vaša poslovna društvena mreža potiče potrebu za promjenama. Ako je vaša društvena mreža bez ikakve svrhe, šanse, ali i potrebe, ažuriranja će pasti. No, ako imate poslovni cilj, a zaposlenici su dužni biti prijavljeni na mrežu kako bi bili u tijeku sa svim zadaćama, projektima i slično, onda možete očekivati da će postotak udjela aktivnih korisnika biti 100%.

Doprinosi po korisniku
Sudjelovanje svakog korisnika u vašoj poslovnoj društvenoj mreži je također vrlo važno. Doprinosom svakog pojedinačnog korisnika gradi se baza znanja za sadašnje, kao i za buduće korisnike mreže. Sudjelovanje u interesnim i diskusijskim grupama omogućava svima da na jednostavan način doprinesu. Kad se prilagode i kad im postane ugodno sudjelovati u diskusijskim grupama, sudjeluju u projektima, grupnim porukama i dijeljenju ideja.

Najaktivniji korisnici
Sudjelovanje korisnika na poslovnoj društvenoj mreži uvijek varira. Neki korisnici su konstantno aktivni, dok neki nisu aktivni uopće. Najbolji dio poslovne društvene mreže naspram potrošača društvene mreže je taj da svaki korisnik ima koristi od sudjelovanja svih korisnika na mreži. Dijeljenjem informacija s drugima gradi se baza znanja koja je dostupna svima, pa čak i onima koji samo konzumiraju tuđe informacije.

Povezivanje između grupa
Najbolji dio vaše poslovne društvene mreže je to da sudjelovanje u grupama za određene odjele ne mora biti ograničeno samo na vaš odjel. Znanje i ideje mogu proizaći iz bilo kojeg dijela organizacije, tako da otvorene grupe potiču sudjelovanje u njima te omogućuju veliku povezanost unutar grupe, ali i cijele mreže.

Analizom aktivnosti lako ćete uočiti tko su vaši najaktivniji korisnici te koji od njih najviše doprinose stvaranju sadržaja na mreži. Oni rade kao primjer korisnicima s nižim postotkom korištenja i sudjelovanja u poslovnoj društvenoj mreži. Oni također djeluju ohrabrujuće na manje aktivne korisnike koje tako potiču da se pridruže u grupe, da sudjeluju u diskusijama i slično.

Budite sigurni da će uspješna poslovna mreža omogućiti razvoj poduzeća, kao i povrat vaše investicije, novca i vremena. Uspješno usvajanje uštedjet će vam mnogo novca, te će vam pomoći da projekti postanu učinkovitiji.


Tagovi: , , , , , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑