Mreže new-1

Objavljeno 08. 08. 2013 | autor Petra

0

Kako potaknuti nadređene na uvođenje poslovne društvene mreže


Društveno umrežavanje je prisutno već neko vrijeme, te je postalo sastavni dio našeg života. No ono ima ozbiljne posljedice za poduzetnike. Vjerojatno ste već svjesni poslovne prednosti koju bi mogli donijeti za svoj tim, bez obzira na primjedbe i mitove vaših poslovnih lidera. Ne bi li oni to trebali znati? Gdje početi kada se radi o nagovaranju svojih nadređenih na ulaganje u poslovnu društvenu mrežu?

Rukovoditelji bi vjerojatno već čuli o prednostima poslovne društvene mreže, ali oni žele znati da to nije samo još jedna aplikacija na kojoj se bespotrebno troši vrijeme i koja je zatrpana slikama i postovima o zabavama, večerama i kućnim ljubimcima. Ako vaš rukovoditelj oklijeva oko prelaska na poslovnu društvenu mrežu, prenosimo načine kako ga uvjeriti da joj pruži šansu koje navodi Mango Apps.

1. Prikupite dokaze
Možda volite cool alate, ali da li ste dokazali da će oni pomoći vašoj organizaciji? Značajke i funkcionalnosti same po sebi možda neće biti dovoljne da uvjerite svog rukovoditelja. Potrebno je imati čvrste dokaze o tome na koji način poslovna društvena mreža može doprinijeti vašoj organizaciji. To znači da ne krećete s iznošenjem značajki, jer postoje puno bolji načini da to dokažete. Neki privremeni projekt bio bi idealan za to. Kako biste to učinili potrebno je dobiti dozvolu za vođenje probnog projekta (koji je ujedno i dobra prilika da se uključi i srednji menadžment). Uvijek povezujte svaki poslovni slučaj s poslovnom društvenom mrežom, kako bi dokazali da je baš ona zaslužna za uspjeh i smanjenje rizika kod obavljanja nekog posla.

2. Pronađite pravu osobu
Vrlo je bitno pronaći pravu osobu, koja neće odustati, pogotovo kada je potrebno suočiti se s velikim dioničarima koji su uložili u poduzeće za koje radite. Takve osobe mogu voditi društvene poslovne inicijative i vide stvari malo drugačije. Imaju jaku osobnost, koja je nužan uvjet za poticanje tvrtki da usvoje društveno umrežavanje te sposobnost preuzimanja rizika (često na vlastiti trošak) što pokreće društveno poslovanje prema naprijed.

3. Informirajte rukovoditelje
Morate ih obavještavati o svemu što se događa i držati ih informiranima što je više moguće. Kada to učinite, ne govorite samo o nastajanju mogućih rješenja nego im dajte informacije o tome kako vi shvaćate i razumijete taj izazov. Tako će rukovoditelji lakše shvatiti rješenje, ako ste ga prije toga predstavili.

4. Uključite vrh rukovoditelja
Recite svojim rukovoditeljima neka se uključe u taj projekt. Vjerojatno će im trebati malo hrabrosti za to, ali na taj način, ne samo da će imati vrijedne uvide u poslovanje poduzeća i veću podršku, nego će se osjećati kao da su sudjelovali u ideji o uvođenju poslovne društvene mreže. Uključivanje rukovoditelja u projekt može vam znatno pomoći kod uvođenja poslovne društvene mreže, jer će ih pozitivni poslovni rezultati potaknuti na to.

5. Objavite svoj uspjeh
Kad ste ostvarili i postigli željene rezultate, pobrinite se da svatko u vašem poduzeću dozna za to, bilo putem intraneta, e-maila, diskusije, internih sastanaka, itd.

Vrijedi li pokušati?
Čak i ako je samo eksperimentalno, vidjet ćete kako će to utjecati na učinkovitost i brzinu rada, a onda ćete odlučiti vrijedi li izvesti provedbu.


Tagovi: , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑