Mreže social_networking

Objavljeno 11. 06. 2013 | autor Petra

0

Vaše poslovanje vrlo vjerojatno nije društveno umreženo


ZDNet prenosi priču Andy Hutchinsa, direktora suradnje i sadržaja u Avanadi, UK, o neskladu između onoga što korisnici i menadžeri misle da rade s poslovnim društvenim alatima za suradnju, i što oni zapravo rade.

Poslovni lideri, IT donositelji odluka i krajnji korisnici sve su više uvjereni da koriste poslovne društvene alate, no istraživanja su pokazala suprotno.

U globalnoj studiji Microsofta i Accenturea, devet od deset IT osoba te oko dvije trećine menadžera i korisnika izjavilo je da koriste tehnologiju za društveno umrežavanje na poslu.

Međutim, kada se njihov odgovor analizira, te se od ispitanika zatraži da identificiraju proizvode koje koriste, ispada da više od polovice ispitanika koristi samo Facebook i Twitter.

Poslovni lideri i korisnici kažu da koriste poslovne društvene alate za suradnju, ali kad se detaljnije promotri ispada da su oni uglavnom skloni samo društvenim alatima s kojima smo svi upoznati, kao što su Facebook i Twitter. Zbog toga smatraju da je njihovo poslovanje društveno umreženo, a zapravo su u krivu.

Od korištenja društvenih mreža kao što su Facebook i Twitter tvrtke mogu imati velike koristi. Na primjer, ljudi u IT odjelima na Twitteru mogu pronaći vrijedan izvor tehničkih i korisničkih podataka, koji osiguravaju dodatnu vrijednost nekoj organizaciji.

No, ključna prednost krije se u mogućnostima poslovnih društvenih mreža, jer Facebook i Twitter nisu primarno zamišljeni za poslovnu suradnju i aktivnosti. Oni nisu integrirani s dokumentima, podacima, komunikacijom i suradnjom unutar poduzeća kao poslovne društvene mreže.

Korisnost društvenog umrežavanja

Ne samo da su ispitanici u anketi, u kojoj je sudjelovalo 1000 poslovnih i IT lidera te 4000 krajnjih korisnika stekli pogrešan dojam o poslovnim društvenim mrežama, nego čak i oni korisnici koji koriste poslovne društvene mreže sumnjaju u njihovu korisnost.

Od poslovnih i IT donositelja odluka, u poduzećima koja koriste društvene alate za suradnju, 24% ispitanika smatra da društveni alati predstavljaju gubitak vremena i odvraćaju zaposlenike od njihovih temeljnih radnih mjesta.

Studija navodi kako veći broj IT i poslovnih donositelja odluka vidi korisnost od takvih alata. 47% ih je izjavilo da oni olakšavaju zaposlenicima da generiraju zajedničke ideje i uspostave suradnju s kupcima, partnerima i dobavljačima, a 41% smatra da ta tehnologija povećava angažiranost zaposlenika u radu.

Pošto se društvena suradnja smatra kao jedna od vrlo važnih tema, organizacije je neprestano ispituju i pokušavaju shvatiti što je to i na koji način ona može pridonijeti organizaciji.

Najbitnije je stvoriti platformu, a zatim usvajati i koristiti komunikaciju kako bi se izvukla najveća korist iz toga.


Tagovi: , , , , , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑