Mreže Društvene mreže i društveno poslovanje

Objavljeno 29. 05. 2013 | autor Matija

0

Od društvenih medija do društvenog poslovanja


Tijekom posljednjih nekoliko godina količina znanja i vještina o strateškoj i operativnoj upotrebi društvenih mreža u komunikaciji i izgradnji odnosa s kupcima poprilično je povećana. Danas su marketinški stručnjaci posvećeni stvaranju sadržaja za društvene medije i direktnoj komunikaciji s kupcima. No, čini se kako je stiglo vrijeme za promjenu – odnosno unapređenje upotrebe društvenih mreža.

Upotreba društvene mreže unutar poduzeća najveći utjecaj imat će na produktivnost zaposlenika. Kako pišu na Jive blogu, ova tehnologija omogućuje da se na jednom mjestu sakupe svi ključni dionici (bez obzira na to gdje se nalazili), kako bi se razvila strategija, planirali i dodijelili zadaci, pregledali podaci o poslovanju i prepoznale prilike za optimizacijom poslovanja.

Ukratko, Social Business Forum društveno poslovanje opisuje kao organizam koji se prilagođava svom okolišu, te je zbog toga u mogućnosti često i svjesno se prilagođavati na temelju događaja i povratnih informacija unutar i van organizma (odnosno organizacije).

Važno je napomenuti da društveno poslovanje nije moguće ako organizacija nije u stanju:

  • Osigurati individualnost i na pojedinca gledati kao na tradicionalnog dionika u organizaciji
  • Slušati, izbrisati granice i neprestano presretati informacije koji dolaze od ljudi (unutar i van organizacije)
  • Reagirati, odnosno imati učinkoviti, reaktivni, koordinirani, transparentan i odgovarajući odgovor na primljene informacije, bez obzira na kanal njihovog podrijetla
  • Učiti i razvijati se, dati značenje i kontekst primljenim informacijama kako bi se kontinuirano poboljšavali radni mehanizmi, a time maksimalno iskorištavala korist svih uključenih strana
  • Postati društvena, sve procese dinamički i organski optimizirati na temelju prikupljenih povratnih informacija, te u skladu svih pojedinaca u sustavu

Do otprilike 2011. godine, društvene mreže koristile su se isključivo kao vanjski komunikacijski kanal. Međutim, ako se društvene mreže koriste za razvoj odnosa s kupcima, postavlja se pitanje zašto se one ne bi koristile i unutar organizacije – s ciljem da povećaju produktivnost i konkurentsku prednost u organizaciji koja je uspostavila strategiju, tehnologiju i procese kako bi se sustavno bavila svim pojedincima unutar svog ekosustava (zaposlenici, kupci, partneri, dobavljači), te kako bi se povećala zajednički stvorena vrijednost.


Tagovi: , , , , , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑