Mreže Mogućnosti koje donosi poslovna društvena mreža

Objavljeno 20. 05. 2013 | autor Matija

0

Poslovne društvene mreže otvaraju vrata novim mogućnostima


Velika poduzeća počela su koristiti poslovne društvene mreže u svrhu promicanja komunikacije, suradnje i razmjene informacija među svojim zaposlenicima. Zaposlenici su ohrabreni da svoje ideje o boljem radnom okruženju dijele putem intraneta. Korporativni svijet polako otkriva prednosti društvenog umrežavanja – povezivanje zaposlenika, povezivanje sa vanjskim suradnicima ili povezivanje s klijentima i razvijanje osobnih odnosa samo su neke od prednosti koje donose društvene mreže. Međutim, vidljivi rezultati korištenja poslovnih društvenih mreža neće biti vidljivi ako vodeći ljudi u poduzeću ne razumiju kako one poboljšavaju radnu praksu i komunikaciju.

Istraživanja ukazuju na to da će poslovne društvene mreže postati primarni komunikacijski kanal za uočavanje, odlučivanje ili dijeljenje informacija relevantnih za obavljanje posla. Međutim, Gartner procjenjuje da do 2015. godine 80% poslovnih napora neće ostvariti planiranu korist zbog neadekvatnog vođenja i pretjeranog naglaska na tehnologiju.

“Tradicionalne tehnologije poput ERP-a i CRM-a slijede push paradigmu – radnici su osposobljeni za korištenje aplikacija, a zatim se od njih očekuje da ih koriste. Nasuprot tome, društvena inicijativa zahtijeva pull pristup – onaj koji angažira zaposlenike i nudi im znatno bolji način rada. U većini slučajeva, oni ne mogu biti prisiljeni koristiti društvene aplikacije, već se moraju odlučiti za to”, istaknula je Carol Rozwell, potpredsjednica i ugledni analitičar u Gartneru.

Kako bi se istaknula važnost poslovnih društvenih mreža, potrebno je istaknuti samo dva ključna predviđanja istraživanja – do 2016., 50% velikih organizacija imat će internu društvenu mrežu poput Facebooka, a 30% njih će je smatrati važnom poput e-maila i telefona danas. Također, do 2017. većina svih novih aplikacija za korisnike će predstavljati fuziju gamification-društveno-mobilnih značajka.

Navedene tri značajke povećat će atraktivnost, upotrebljivost i djelotvornost aplikacija u kojima se nalaze. Tijekom sljedećih pet godina, ove tri značajke i dalje će se nastaviti međusobno povezivati, a do 2017. pojavljivat će se u većini korisnički orijentiranih aplikacija.


Tagovi: , , , , , , , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑