Mreže image

Objavljeno 27. 08. 2013 | autor Matija

0

Zbog čega poduzeća koriste poslovne društvene mreže?


Prednosti korištenja poslovne društvene mreže o kojima možete čitati na portalima i blogovima, ili saznati od samih dobavljača i analitičara najčešće predstavljaju samo polovicu priče koja opisuje ovaj najnoviji trend u poslovanju. Kako bi identificirali ključne razloge za usvajanje i korištenje poslovnih društvenih mreža u organizaciji, na Business2Community blogu istaknuli su sljedeća četiri načina kako se ona koristi u postizanju ciljeva.

1. Trenutno postoji kriza u komunikaciji zaposlenika i klijenata koja zahtijeva neposrednu pažnju. Direktna i transparentna komunikacija često se smatra najučinkovitijim načinom rješavanja teških ili kompliciranih poslovnih situacija. Poslovne društvene mreže po svojoj prirodi olakšavaju taj cilj i vrlo ih je lako implementirati.

2. Strukturna promjena organizacije ili nove poslovne inicijative kod zaposlenika mogu izazvati nesigurnost i nelagodu. Na učinkovitu i redovitu komunikaciju gleda se kao na ključnu komponentu u izvedbi i upravljanju projektima i promjenama.

Poslovne društvene mreže komunikacijski su kanal kojim se važne informacije šire do ciljanih skupina zaposlenika. Redovno ažuriranje informacija i povratne veze (obavijesti) podržane od strane mreže danas su nužni za pravovremenu komunikaciju i suradnju unutar poduzeća.

3. Skupi IT sustavi polako se otpisuju ili nisu usklađeni s modernim zahtjevima poslovanja poduzeća. Poslovne društvene mreže najčešće nude integraciju sa starijim postojećim sustavima ili pružaju alternativnu zamjenu za njega.

Mladi zaposlenici koji dolaze na nova radna mjesta očekuju intuitivno i moderno korisničko sučelje koje stariji sustavi ne pružaju. Poslovne društvene mreže pružaju jedinstven i izvrstan kompromis – omogućuju da sustavi zadrže svoje funkcionalnosti a istovremeno unapređuju i poboljšavaju korisničko sučelje i tok informacija.

Nadalje, pristup putem pametnih telefona i tableta proširuje dostupnost IT sustava za zaposlenike izvan samog ureda.

4. Kompleksnost poslovanja stigla je do kritične točke u kojoj kompletno izvršno vodstvo treba pronaći nove načine komunikacije i obavljanja osnovnih zadataka u podružnicama u različitim regijama i upravljanja raspršenim timovima. Poslovna društvena mreža pruža alate potrebne za rješavanje navedenih prepreka i povezivanje zaposlenika, te utvrđuje postojeće komunikacijske kanale i vrlo često stvara nove kanale komunikacije.


Tagovi: , , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑