Mreže 004

Objavljeno 27. 02. 2014 | autor Matija

0

60% poduzeća shvatilo je i koristi prednosti poslovnih društvenih aplikacija


Impresivno je osvrnuti se na proteklih desetak godina i analizirati kako je društveno umrežavanje od novog pojma postalo normalno i svakodnevno iskustvo za 1,2 milijarde ljudi diljem planeta. Očito je da ljudi vole društvene mreže, no što je s poduzećima?

Istraživanje Forrestera (srpanj 2013.) potvrdilo je da mnoge organizacije svoje poslovanje temelje na povezivanju zaposlenika i njihovoj suradnji – kako bi povećale njihovo individualno znanje, ali i kako bi sama organizacija postala učeća i konkurentna.

Cilj je izgraditi informacijski integrirano radno mjesto sposobno kvalitetno podržati kontekst koji je zaposleniku dostupan na dohvat ruke – a potreban upravo u tom trenutku. Veliku ulogu ovdje imaju vodeći ljudi u organizaciji, uključujući i voditelja informatike. Oni će svojim odlukama i pristupom postaviti temelje i snažno oblikovati iskustvo zaposlenika i znanja na radnom mjestu u doglednoj budućnosti.

Potrebno je istaknuti i da od ljudi koji su odgovorni za investicije u poslovne aplikacije u organizacijama obuhvaćenima u Forresterovom istraživanju, čak 60% njih suradnji zaposlenika daje visoki ili kritični prioritet.

Gartner u svojim izvješćima (1, 2) ističe da se poslovni softver mijenja – od samostalnih aplikacija koje daju podršku pojedinim dijelovima poslovnog sustava prema softverskoj platformi s društvenim karakteristikama koje povezuju tijek poslovnih procesa i projekata.

Upravo je kontekst razlog zbog kojeg poduzeća sve više počinju koristiti novu generaciju poslovnog softvera – poslovne društvene aplikacije.

Obavljanje posla u organizaciji s deset, stotinu ili čak tisuću zaposlenika ne ovisi samo o dostupnosti traženih podataka ili sadržaja – već i o smještaju tih podataka u odgovarajući kontekst.

Na najosnovnijoj razini kontekst se fokusira na posao koji se obavlja, prebacujući pažnju na koje aplikacije su integrirane, kakav sadržaj je potreban i tko sudjeluje na obavljanju zadataka, ističe Gartner. Potrebno je znati odgovor na tko, što, gdje i zašto za bilo koji projekt kako bi se poslovanje učinilo bržim i učinkovitijim.

Poslovne aplikacije poput Podruma spajaju ljude, dionike, stručnjake, rasprave i dokumente na jednom mjestu gdje se posao zapravo obavlja. Ovakve poslovne aplikacije olakšavaju identifikaciju i ponovno korištenje neformalnog znanja u organizaciji, te isporuku relevantnih informacija na mjesto gdje su one potrebne.

Međutim, društveni kontekst donosi puno više od ubrzanog obavljanja radnih aktivnosti i pomoći u donošenju boljih odluka. Projektnim timovima olakšana je koordinacija lansiranja proizvoda, prezentacija i izvješća. Društveni intranet olakšava upoznavanje novih zaposlenika s organizacijom i njezinim članovima ili integracije novih odjela ili poduzeća. On također pomaže zaposlenicima identificirati industrijske trendove, najbolje prakse, te poboljšati korisničku podršku.

Ako Vas zanima ovakvo poslovno rješenje prilagođeno za tržište naše regije, javite se na matija[at]podrum.hr ili posjetite http://ebiz.com.hr/

Podrum je prvih trideset dana besplatan za korištenje –  tako da sami možete procijeniti korist koju donosi Vašoj organizaciji.


Tagovi: , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑