Mreže podrum poslovne društvene aplikacije

Objavljeno 18. 02. 2014 | autor Matija

0

Forrester: ESN tržištu godišnji rast od 61%, vrijednost tržišta 2016. godine $6,4 milijarde – potvrdile i uspješne svjetske tvrtke


 

Tvrtkama su potrebni alati koji će povećati produktivnost zaposlenika i omogućiti im da postanu uspješni. Alati od kojih se očekivalo da stvore organizaciju s dobro osmišljenom i podržanom komunikacijom i suradnjom članova organizacije – poput e-maila, instant poruka (IM), VoIP-a, videokonferencija i sličnih softverskih rješenja – pokazali su se nedostatnima

Forrester smatra da će nova generacija poslovnih aplikacija podržati produktivnost organizacije stvaranjem kanala komunikacije i prikaza informacija na efikasniji i ugodniji način.

Posljednje istraživanje Forrestera predviđa da će prodaja i korištenje starije generacije softvera za komunikaciju i suradnju u 2014. godini doživjeti pad. S druge strane, tržištu poslovnih društvenih aplikacija i povezanih usluga predviđa se rast po godišnjoj stopi od čak 61% – što će ga dovesti do vrijednosti od 6,4 milijarde dolara u 2016. godini.

S navedenim se slažu i voditelji informatike u KPMG-u i Thomson Reutersu, koji su za cio.co.uk otkrili prednosti korištenja poslovnih društvenih aplikacija u organizaciji.

„Društveni mediji pretekli su e-mail kao korporativni izbor alata za poslovnu komunikaciju“, izjavio je voditelj informatike u KPMG-u Harry Moseley.

Voditelj tehnologije u Thomson Reutersu, James Powell, također je potvrdio da njegova kompanija aktivno koristi prednosti alata za korporativno društveno umrežavanje.

Moseley je izjavio da unatoč tome što je u tehnološkoj industriji duže nego što bi htio priznati i nakon što su svjedočio nevjerojatnim inovacijama – u zadnjih nekoliko godina pomak je najdramatičniji.

Promjene dolaze sve brže i brže. Možete ih prihvatiti ili pokušati oduprijeti im se, ali one će se neovisno o vašim željama dogoditi“, izjavio je Moseley.

„Najbolji primjer su društveni mediji – koji nisu postojali prije 10 godina – a danas imaju vrlo veliku ulogu u svakodnevnom životu. Samo pogled na ulogu Twittera u Arapskom proljeću i Occupy Wall Street hashtaga u SAD-u pokazuje kako se stvari mogu dogoditi/organizirati/analizirati mnogo brže nego što je to prije bilo moguće“, nadodao je.

Moseley je rekao da KPMG ima 59.000 korisnika prijavljenih u ESN koji koriste, a trenutno rade na uvođenju proizvoda u cijelu organizaciju.

„Povezali smo ljude, a rješenja i kreativne ideje dolaze s više izvora nego ikad prije – na način koji nam je nedavno bio nezamisliv“, istaknuo je Moseley. „Vrlo važna bila je i mogućnost povećanja znanja i vještina zaposlenika KPMG-a. Rješenja mogu doći s vrha organizacijske hijerarhije ili od novog zaposlenika, što je prije bilo nezamislivo“, nadodao je.

Voditelj tehnologije u Thomas Reutersu James Powell potvrdio je da je njihovo poslovanje gotovo u potpunosti podržano društvenim poslovnim aplikacijama, te da njegova medijska i informatička kompanija u ovom trenutku ima 20,000 korisnika takvih aplikacijskih rješenja.

“Vizija nam je da ćemo do kraja 2015. u potpunosti povezati poslovanje poslovnim društvenim aplikacijama“, istaknuo je Powell.


Tagovi: , , , , , , , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑