Mreže 0015

Objavljeno 04. 07. 2014 | autor Petra

2

Kako riješiti probleme u internoj komunikaciji pomoću poslovne društvene mreže


Jeste li znali da je 60% problema u organizaciji povezano sa lošom internom komunikacijom? To dovodi do sukoba i do situacija koje su štetne za učinkovitost, produktivnost i radno okruženje u organizaciji.

Zyncro navodi neke od mnogih problema koji proizlaze iz loše komunikacije te navodi korake kako se oni mogu riješiti. Razlozi pojave takvih problema su ti da organizacije i dalje zanemaruju važnost komunikacije u organizaciji te odbijaju ulagati u nešto što oni i dalje promatraju samo kao trošak. Problemi do kojih dolazi su:

  • Zaposlenici smatraju da je teško uskladiti se sa korporativnom strategijom
  • Slabi angažman osoblja i predanost cjelokupnog projekta tvrtke
  • Prepreke u informacijskim tokovima
  • Loše radno okruženje
  • Nedostatak suradnje među zaposlenicima
  • Poteškoće u upravljanju znanjem

Ovo su samo neki problema koji se pojavljuju zbog loše interne komunikacije unutar poduzeća. Identificiranjem tih problema na vrijeme, moguće je izbjeći probleme i nesporazume na drugim područjima, što osigurava da odnosi unutar organizacije nisu ugroženi i uništeni tijekom određenog vremena.

Kako riješiti problem interne komunikacije u organizacije u tri koraka?

1. Promijenite kulturu svoje organizacije
Nijedna tehnologija za internu komunikaciju sama po sebi neće riješiti probleme organizacije preko noći. Započnite sa pridobivanjem podrške višeg menadžmenta. Prva i najvažnija stvar koju trebate učiniti je uvjeriti menadžment svoje tvrtke u kojem smjeru je potrebno mijenjati i razvijati povezivanje unutar organizacije te im ukazati na prednosti i mogućnosti koje donosi poslovno umrežavanje unutar organizacije.

2. Implementirajte poslovnu društvenu mrežu
Vaša želja za poboljšanje interne komunikacije i otvorenosti organizacije neće biti od velike koristi ukoliko ne uvedete odgovarajuće alate kako bi se to realiziralo. Tehnologija pomoću koje je to moguće realizirati je poslovna društvena mreža, koja s dobrim planom provedbe, jasnim ciljevima i podrškom za upravljanje može postati vaš idealan partner za rješavanje prethodno navedenih problema.

3. Koristite poslovnu društvenu mrežu kao mjesto za internu komunikaciju i jačanje suradnje
Ljudi već koriste društvene alate u svojim privatnim životima. Oni također znaju prednosti koje donose takvi alati, pa ukoliko im ne omogućite korištenje alata za umrežavanje i na poslu, oni će najvjerojatnije koristiti privatne alate.

Uz poslovnu društvenu mrežu možete poboljšati suradnju, komunikaciju, produktivnost i učinkovitost u vašoj tvrtki. Poboljšat ćete i horizontalnu i vertikalnu komunikaciju, transparentnost i predanost svojih zaposlenika kroz raspravu s kolegama i nadređenima, a svi razgovori, dokument, slike i ostali podaci biti će pohranjeni i pretvorit će se u korporativno znanje koje je dostupno svima.

Poslovne društvene mreže kao što je Podrum su prirodno rješenje za organizacije koje žele poboljšati i ojačati komunikaciju i suradnju između zaposlenika unutar organizacije. Pomoću Podruma vaše aktivnosti su dinamične, a složene situacije se rješavaju na jednostavniji način te postaju učinkovitije.


Tagovi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,


O autoru



2 Odgovora na Kako riješiti probleme u internoj komunikaciji pomoću poslovne društvene mreže

  1. Pingback: Best Writing Service

  2. Pingback: Get your documents written perfectly

Natrag na vrh ↑