Blog Crm_Word_Cloud-resized-600

Objavljeno 24. 03. 2014 | autor Matija

0

Poslovna društvena mreža CRM-u daje dodatnu vrijednost


„Poslovna društvena mreža trebala bi postati okosnica organizacije s ciljem da olakša razmjenu informacija i suradnju zaposlenika u kontekstu radnih procesa“, izjavila je Vanessa Thompson, voditelj istraživanja poslovnih društvenih mreža i tehnologija za suradnju u istraživanju IDC-a.

Osim toga, potrebno je integrirati tehnološka rješenja i organizacijske silose, a svi poslovni odjeli na neki način moraju biti uključeni i angažirani u poslovnu društvenu mrežu, zaključuje se u istraživanju.

Međutim, kako bi organizacije podržale neprestano promjenjivu prirodu posla, potrebno je da konsolidiraju interne aplikacije gdje su se suvišni procesi počeli javljati. To će biti uobičajen pristup u doglednoj budućnosti, kad će sve aplikacije biti rađene da nasljeđuju funkcionalnost društvenog povezivanja, istaknula je Thompson.

CRM aplikacije svakako spadaju u skupinu aplikacija pred kojima se nalazi promijena.

Danas, temeljne funkcije CRM-a su kontakti, kalendar i arhiva komunikacije. Međutim, oni ne vode do razvoja odnosa – koji bi trebao biti ključna funkcionalnost CRM-a.

CRM aplikacije godinama se nisu mijenjale i kao takve mogu biti korisne, no uskoro će postati neophodno u CRM sustav istinski integrirati društvene odnose. Kontakti i klijenti više neće ograničavati svoje elektroničke razgovore samo na e-mail. Oni razgovaraju i na Twitteru, Facebooku, LinkedInu i Google +. Oni pričaju jedni s drugima, govore o poduzećima ili brandovima, i oni žele razgovarati – na tim kanalima.

Social (društveni) CRM predstavlja jedinstvenu priliku da se otkriju novi odnosi izvan tradicionalnih krugovima. Mnogi od tih odnosa će dovesti do prihoda.

CRM povezan s poslovnom društvenom mrežom poput Podruma upravljanju i razvijanju odnosa s kupcima daje potpuno novu dimenziju.

Za više informacija obratite nam se na info[at]podrum.hr ili posjetite http://ebiz.com.hr/podrum/


Tagovi: , , , , , , ,


O autoru



Comments are closed.

Natrag na vrh ↑