Opći uvjeti kupovine
Opće odredbe
Internetska stranica www.podrum.hr u vlasništvu je tvrtke Tulip trade d.o.o., Vrtna 1, 10451 Pisarovina. Korištenje usluga i sadržaja internetske stranice regulirano je ovim Uvjetima korištenja.
Uvjeti korištenja propisuju uvjete i pravila za krajnje korisnike i odnose se na korištenje internetske stranice podrum.hr. Korištenjem internetske stranice, krajnji korisnici iskazuju da se slažu s Općim uvjetima poslovanja i korištenja te pristaju na korištenje internetske stranice u skladu s njima.
Svi materijali koje se nalaze na www.podrum.hr internetskoj stranici su intelektualno vlasništvo tvrtke Tulip trade d.o.o. i može se koristiti isključivo uz izričito odobrenje nositelja autorskih prava te nositelja prava na žigovima i/ili dizajnu.
Korisnik može svoje upite i komentare poslati pisanim putem, poštom ili e-mailom, a Tulip trade d.o.o. će poslati pisani odgovor poštom ili e-mailom u zakonskom roku.
Osnovni pojmovi
U smislu ovih uvjeta prodaje, kupac je fizička ili pravna osoba koja posredstvom web stranice podrum.hr naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i plati naručeni proizvod.
Ukoliko su u podacima o kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlaštenom osobom kupca.
Osobni podaci i poslovna sposobnost
Za valjanu narudžbu proizvoda osoba koja popunjava narudžbu mora biti starija od 18 godina (poslovna sposobnost). Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije.
Zaštita osobnih podataka
Pod osobnim podacima smatraju se Vaši identifikacijski podaci: ime i prezime, e-mail adresa, kućna adresa i broj telefona, odnosno podaci koji inače nisu javno dostupni, a za koje Tulip trade d.o.o. sazna tijekom Vašeg korištenja Internet trgovine.
Tulip trade d.o.o. se obvezuje da će Vaše osobne podatke koristiti samo u identifikacijske svrhe pri korištenju Internet trgovine, kako bi vam omogućila korištenje svih opcija koje one pružaju, te će ih čuvati u tajnosti, odnosno neće ih distribuirati, objavljivati, davati trećim stranama na korištenje niti ih na bilo koji drugi način učiniti dostupnima bilo kojoj trećoj osobi bez Vaše prethodne suglasnosti.
Izjava o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju
Tulip trade d.o.o. obavezuje se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Tulip trade d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Elektronska komunikacija
Posjećivanjem stranica naše Internet trgovine komunicirate elektronskim putem. Time prihvaćate da svi sporazumi, obavijesti, priopćenja i ostali sadržaji koji su vam dostavljeni elektronskim putem zadovoljavaju pravne okvire kao da su ostvareni u pisanom obliku.
Cijena
Tulip trade d.o.o. se obvezuje jasno, vidljivo i čitljivo istaknuti iznos maloprodajne cijene sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14).
Tulip trade d.o.o. će periodično, sukladno svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju po cijeni koja je niža od cijene tih proizvoda u redovnoj prodaji, te se isto obvezuje jasno vidljivo i čitljivo označiti i navesti duljinu trajanja akcijske prodaje.
Nakon isteka roka akcijske prodaje, tvrtka Tulip trade d.o.o. neće primati narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju kojoj je istekao rok.
Raspoloživost proizvoda
Zbog velikog broja narudžbi koje se istovremeno predaju na podrum.hr , može se dogoditi da informacija o raspoloživosti proizvoda ne bude istovjetna sa stanjem u skladištu.
Ukoliko naručeni proizvod nije raspoloživ na skladištu, Tulip trade d.o.o. će obavijestiti kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ, roku u kojem je proizvod dobavljiv te ujedno ponuditi mogućnost kupnje alternativnog proizvoda iz Tulip trade d.o.o. koji je raspoloživ za isporuku i koji je po svojim karakteristikama najbliži proizvodu koji nije moguće isporučiti.
Dostava
Proizvode je moguće naručiti za dostavu na području Republike Hrvatske, prema uvjetima koji vrijede za svako područje dostave. Tulip trade d.o.o. se obavezuje isporučiti naručeni proizvod u roku od 15 dana od dana sklapanja ugovora.
Dostava se obavlja sukladno uvjetima korištenja usluga dostavne službe, a smatra se izvršenom u trenutku predaje proizvoda dostavnoj službi.
Ako se proizvod koji je upućen kupcu odnosno primatelju vrati u Tulip trade d.o.o. jer dostavna služba nije uspjela izvršiti dostavu, kupac će o tome biti obaviješten e-mailom te će mu biti ponuđena mogućnost ponovnog slanja.
Narudžba i trenutak sklapanja ugovora
Proizvodi se naručuju odabirom, korištenjem menija i popunjavanjem elektronskog formulara. Proizvod se smatra naručenim kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na slijedeće načine:
- Kartičnim plaćanjem
- Pouzećem
- Općom uplatom / virmanom / e-bankingom
U trenutku kada je narudžba zaprimljena, Tulip trade d.o.o. će elektronskim putem u obliku e-maila obavijestiti kupca o tome da je narudžba zaprimljena odnosno da je proizvod uspješno naručen.
Ukoliko ne dobijete obavijest iz prethodnog stavka preporučeno je provjeriti:
- da li je poruka u Junk/Spam folderu
- da li je mailbox pun
- da li se artikli nalaze u košarici , te ako nisu potrebno je ponoviti proces naručivanja
Nakon preuzimanja pošiljke od strane dostave kupac će biti obaviješten putem e-maila da je pošiljka poslana.
U slučaju plaćanja e-bankingom i općom uplatom, ugovor se smatra sklopljenim u trenutku kada Tulip trade d.o.o. zaprimi potvrdu da je iznos narudžbe uplaćen.
Ukoliko je proizvod naručen, a kao način plaćanja je odabran e-banking ili opća uplata, Tulip trade d.o.o. se obvezuje rezervirati proizvod na skladištu u trajanju od 3 radna dana, ne uključujući subotu. Nakon isteka 3 radna dana od primitka narudžbe, Tulip trade d.o.o. ne jamči za raspoloživost proizvoda.
Cijena poštarine nije uključena u cijenu proizvoda.
Za sve narudžbe u vrijednosti do 500,00 kn cijena dostave iznosi 40,00 kn.Za vrijednost narudžbe iznad 500,00 kn dostava je besplatna (Odabirom opcije besplatna dostava u meniju).
Ukoliko je kao oblik plaćanja odabrano plaćanje e-bankingom ili općom uplatnicom, a Tulip trade d.o.o. ne raspolaže naručenim proizvodom zbog nedostatka robe na skladištu, o tome će, u primjerenom roku, kupac biti obaviješten te će Tulip trade d.o.o. u dogovoru sa kupcem izvršiti povrat uplaćenih novčanih sredstava.
U slučaju gore navedene uplate, kupac odgovara i snosi rizik za točnost i istinitost dostavljenih podataka s obzirom na to da će Tulip trade d.o.o. izvršiti povrat sredstava sukladno dostavljenim podacima.
Jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na adresu info@podrum.hr , u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.
Materijalni nedostaci proizvoda i reklamacija
Ukoliko kupac uoči materijalne nedostatke isporučenog proizvoda predviđene člankom 401. Zakona o obveznim odnosima a za koje je Prodavatelj odgovoran prema članku 400. Zakona o obveznim odnosima kupac može po svom izboru prema članku 410. istog zakona :
1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,
2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,
3) izjaviti da raskida ugovor ( prema članku 412. Zakona o obveznim odnosima -ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora. Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor).
Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Isto vrijedi i u slučaju ispunjenja s nedostatkom obveze kod koje je ispunjenje u određenom roku bitan sastojak ugovora.
Kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.
Ipak kupac može raskinuti ugovor zbog nekog nedostatka stvari ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena zbog nedostatka koji opravdava raskid ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara.
Isto vrijedi ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena pri ispunjenju obveze kupca da pregleda stvar, ili ako je kupac prije nego što je otkriven nedostatak potrošio ili izmijenio jedan dio stvari u tijeku njezine redovite uporabe te ako je oštećenje ili izmjena bez značenja.
Kupac koji je zbog nemogućnosti da vrati stvar ili da je vrati u stanju u kojem ju je primio izgubio pravo da raskine ugovor, zadržava ostala prava koja mu daje zakon zbog postojanja nekog nedostatka.
Nakon što kupac u pisanom obliku pošalje obavijest prodavatelju na adresu elektronske pošte info@podrum.hr i ukoliko se utvrdi da je prigovor opravdan Tulip trade d.o.o. će ukloniti nedostatak sukladno dogovoru s kupcem.
Povrat prodavatelju proizvoda s uočenim nedostatkom kupac realizira na trošak prodavatelja.
Sva roba koju prodajemo je ispravno skladištena u originalnoj ambalaži.
Platforma za online rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na internetskoj stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU odnosno sporovi koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova.
Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.